6.4.14

Τα buttons της fb ομάδας ''Μαμαδο-blogs''

Η  ομάδα Μαμαδο-blogs απέκτησε τα δικά της buttons.



Αν είσαι μαμά-blogger μπορείς -αν θες- να τοποθετήσεις όποιο από τα παραπάνω δυο buttons σου αρέσει στο blog σου. 
Για να το  κάνεις, αποθηκεύεις την εικόνα στον υπολογιστή σου και μετά:
Διάταξη -> Προσθήκη gadget -> Εικόνα

Στο pop up παράθυρο που σου ανοίγει:
- Συμπληρώνεις τον τίτλο, η επιλογή είναι δική σου στο πως θα το ονομάσεις ( είναι υποχρεωτικό πεδίο, δεν μπορείς να το αφήσεις κενό)

-Συμπληρώνεις εκεί που λέει ''Σύνδεσμος'' το url της ομάδας μας στο fb (δηλαδή: https://www.facebook.com/groups/mamadoblogs/) ώστε όποιος κλικάρει την εικόνα να μεταφέρεται αυτόματα στην ομάδα μας.

- Στην συνέχεια εκεί που λέει ''Εικόνα'' επιλέγεις ''Απο τον υπολογιστή σας - επιλογή αρχείου'' και επιλέγεις το button που έχεις ήδη αποθηκεύσει στον υπολογιστή σου. 
Αναφορικά με τις διαστάσεις, και τα δυο buttons είναι 200Χ200, αν πέφτουν μεγάλα στο blog σoy μπορείς να τα κάνεις resize από το PicMonkey.

- Αν θέλεις κάνε tick και το κουτάκι που λέει για σμίκρυνση και μετά ''Αποθήκευση''. 
That's it!

Αν είσαι μαμά που μας παρακολουθεί, βλέποντας αυτό το ''κουμπί'' σε κάποιο blog θα μπορείς να το ''πατάς'' και να μεταφέρεσαι στην ομάδα μας στο facebook. Ήδη κάποιες μαμάδες- αναγνώστριες έχουν γίνει μέλη μας και μας έχουν θέσει και ερωτήματα ή κάποιο θέμα που θα ήθελαν να γράψουμε ανάρτηση. Η κάθε μαμά μπορεί να γίνει μέλος μας και να γνωρίσει ακόμα περισσότερα μαμαδο-blogs!

Σας ευχαριστούμε πολύ για την συμμετοχή σας!


5 σχόλια:

  1. εμένα βάλε με στα χρωστούμενα.. θα το κάνω συνοδεία ανάρτησης!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το πήρα και εγώ το στολίδι μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλή εβδομάδα, μαμάδες και μη!
    ;-)
    ΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ, Μαχούλα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Το πήρα κι εγώ το μπατονάκι μου:))))
    Είναι πολύ όμορφο, τσαχπίνικο και μας ταιριάζει!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας μου είναι πολύτιμη!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...